mandag den 24. januar 2011

Klogest...

vil det være, at rydde op inden jeg starter på næste store og hemmelige projekt...


Det burde jo ikke tage mere end 10 min. Hvis jeg altså letter måsen NU og gør noget ved sagen?!

Maria
Tjek lige min rørsamling i højre hjørne ud...
Her står volumenvlies, quiltepapir, klar voksdug, vliesofix (det vil sige rullen er tom efter de 8 m med rullegræs), pap mv. lige til at tage i brug. Det er noget bøvl, at komme hjem med 5 m volumenvlies og rulle det på paprør, men super skønt, når der skal tages et stykke. Det er så dejlig nemt at se, hvad der er i huset og hvad der mangler...


7 kommentarer:

Anna sagde ...

Ja, städa du innan du börjar med nästa projekt. Lite musik på tillräckligt hög volym så märker man inte ens att det är städning man håller på med. :)

mona nørhave sagde ...

Jeg ruller også mine op, og placerer dem i tre store plastikrør som jeg har tapet sammen, så står "samlingen" stabilt.

lone sagde ...

Der er da ingen kreativitet i et rum som er helt blæst - rart at se der sker noget på dit bord.

Mange hilsner
Lone som syr trekanter ....

Berit sagde ...

ha ha!! syntes du det trænger. God arbejdslyst

Marianne sagde ...

jamen så skulle du jo allerede nu være i gang med noget nyt og hemmeligt :)

skønt krearod :)

kh♥

Anonym sagde ...

Det ligner mit bord ;-)
Hvis et rodet bord er lig med en rodet tankegang, hvad er så et tomt bord....
Venlig hilsen Pia P.

Else Marie sagde ...

Uha det er det værste jeg ved, jeg glæder mig til at se nogle af dine hemmeligheder.