mandag den 10. januar 2011

Er 3. gang lykkens gang?!


Gad vide hvordan det er lykkedes mig at sy denne blok forkert sammen hele to gange? Så svært kan det da heller ikke være!!! Når den lige om lidt er pillet op og syet sammen igen (for 3. gang), så skal jeg i kast med bunken af tiloversblevne trekanter. Denne quilt bliver syet sådan lidt "komsi-komsa", for jeg ved ikke hvad disse trekanter skal blive til. Men nu syr jeg dem sammen og skærer dem nok i stykker igen... på en eller anden måde. Da stoffet er skåret på skrå af trådretningen, er det med akkuratesse ikke der der kommer allerførst (ikke lige mig, men...) og så kan jeg vel lige så godt smide alle tøjler og bare lege. 


Jeg er noget spændt på, hvad det mon bliver til!

Maria

PS: nå 3. gang var ikke lykkens gang og det er så pinligt, at jeg her vil undlade at komme nærmere ind på detaljerne. Men efter en rum tid var sidste blok også syet sammen!

Ingen kommentarer: