mandag den 6. september 2010

Tilsætningsstoffer

Hold fast hvor har det voldt mig mange problemer at finde "tilsætningsstofferne" til 2. pakke i designudfordringen. De udleverede stoffer er godt nok meget harmoniske sammen i deres "efterårsfarver" og det har virkelig gjort det svært for mig, at sætte noget pang til. Og hvis disse blokke på nogen måde skal passe til sidste pakkes stjerne (og til mig!), så skal der jo pang i.
En af blokkene skal være en applikationsblok, hvor jeg gerne vil have noget lækkert baggrundsstof... og det er bare svært, for det skal også kunne bruges sammen med resten af stofferne - og fordi jeg har bestemt, at der ikke skal lyse (ex. muskin) stoffer i.

Nu er valget truffet og jeg kan komme i gang... med at tegne applikation og bestemme hvordan mine flying geese og min trekantblok skal se ud!


De fire forreste er fra eget lager... godt jeg købte så rigeligt ind i Skærbæk!

Maria

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

hej maria

flotte stoffer der matcher :)
men var slet ikke i tvivl om at der ville snige noget grønt med :)
til at lyse op :)
kh marianne

Bedstes Patchwork sagde ...

Ja, de stoffer var ikke helt så nemme at finde noget til, nu har jeg fået skåret til alle mine, nu mangler jeg så bare tiden til at få dem lavet i.Fine stoffer du har valgt.

Kari sagde ...

Det ser da godt ud. JEg har også valgt rødt og gult, så det kan vel ikke være helt galt.