onsdag den 29. september 2010

En sjælden gang...

... sker det, at jeg forelsker mig i et mønster og må købe det.


Heldigvis har Butik Himmelblå AnnAKa mønstre, så da jeg var til sycafé i aftes, kunne jeg få fingre i det - og lidt stof til kanter! Da jeg kom hjem, måtte jeg bare lige... og nu skal alle delene stryges på, jeg skal "sandwiche" og så skal der applikeres! Skønt!!!

På mystisk vis "faldt" der også en meter af dette stof ned i min pose...

Lækker, lækker, lækker Kaffe Fasset stribe!

Maria

4 kommentarer:

mona nørhave sagde ...

Hej Maria
Jeg synes ikke det er mystisk, det var også dumpet i min pose. Det er da forrygende.
Mona

Marie sagde ...

Hej Maria
Stryger du på med steam a seam? Jeg har lige prøvet det og jeg synes det bliver meget stift og hårdt at arbejde i (i hånden).

Marianne sagde ...

Hej Maria

super flot efterårs mønster :)
men er det dine farver !!! :)- ikke at de ikke er flotte men du plejer....... :)
kh

Bedstes Patchwork sagde ...

Den ser fin ud den løber du er ved at lave, det var da et stykke grimmer grimmer stof fra Kaffe du der har købt med ;-)