lørdag den 9. januar 2010

Udsalg!

Idag har jeg været til udsalg i Himmelblå. Da jeg ved, at der er mange mennesker og jeg nemt mister focus (altså køber alt muligt lækkert, jeg ikke lige står for at skulle bruge... Nogen der kender det problem???), havde jeg skrevet mig en god seddel hjemmefra i håb om, at det ville komme mig til gode i kampens hede. Og det gjorde det faktisk!!! Jeg fik næsten alt, hvad jeg kom efter og kun meget lidt, der ikke stod på sedlen.



Stof så jeg kan lave dette lille romantiske projekt færdigt. Lys rosa til bagside, den mørkere til centrun og 2 x kant og den helt lyse til at applikere på. Det blomstrede kommer fra mit skab.



Her stof til et 70 års tæppe. Det blomstrede er focusstof og det har jeg haft liggende i snart to år til lige dette tæppe. Så skulle der jo sættes noget til - den blå er 270 cm bred og skal bruges på både forsiden og som bagsidestof. Farven er helt perfekt og til en meterpris på 70 kr, var det jo også til at komme til!

Så købte jeg noget super lækkert stof til et meget hemmeligt projekt!!! Det kan jeg ikke vise her, før jeg har det færdige resultat! Jeg ved nemlig, at modtageren (der er utrolig nysgerrig!) jævnligt med læser!



BST Sytråd er den bedste der findes - desværre er fabrikken gådt konkurs, så jeg måtte lige have mig et lille lager med hjem. Hvidt stof til 30 kr/m, jeg vil forsøge mig med thefarvning... Aldrig prøvet før!
To dingenoter til nåle der er trådede... ja, dem måtte jeg jo bare have (og de stod på sedlen!).




Her er så det ret beskedne indkøb der ikke stod på sedlen...

Da jeg kom hjem, var der kommet en skøn julegave fra min Far og Bedste. Så´n en jeg fik penge til at
bestille hjem.



Så jeg har haft travlt med at ae og læse her i eftermiddag - og sidde i solen med min Harmoni!

Maria

2 kommentarer:

Karinas Blog sagde ...

Kender bare IKKE nogen der er så fantastisk som du .....Super lækre indkøb...*S*

Bedstes Patchwork sagde ...

Hold da op der er da en som har været på udsalg, lækre ting du har købt, det er også nogle flotte Dresden Platte du har lavet.