fredag den 22. januar 2010

Puder med Kaffe.



Inden jul syede jeg disse skønne puder for Helene Juul. Det er en sjov teknik, hvor der kommer to pudestykker ud af et stykke stof!
Jeg bliver bestemt nød til at sy et par til mig selv også. Så er spørgsmålet bare, om jeg mon har stof til det??? Men mon ikke jeg finder noget i skabet fra min dejlige store Kaffe Fasset stak. Oprindeligt blev den indkøbt til at arbejde med på et kursus med Kaffe Fasset. Men på grund af et falduheld, har Kaffe Fasset aflyst besøget til Danmark, så han kan komme til kræfter igen.
Så nu skal jeg så enten vælge at gemme alt det skønne stof, til "hvis nu der bliver et nyt kursus" eller også skal jeg bruge løs og så lave mig et nyt indkøb... Svært valg eller??????




Lidt vildt stof på bagsiden!

Maria

3 kommentarer:

Berit sagde ...

Hej Maria, nej det er ikke svært, bare køb hi hi!

Pia sagde ...

Jeg tilslutter mig Berit. Bare brug løs og køb noget nyt når du får brug for det ...

Enga Krahmer sagde ...

Hi
die sind ja so schon die 2 Kissen
lg Enga