lørdag den 18. maj 2013

Pinsesyning

I dag har stået på super hyggelig selskab, masser af syning/snak og lækre kager. Henriette (forrest til venstre) fylder rundt i morgen, så hun havde bagt den lækreste og meget friske rødbedekage med tøselyserød "lakering". Jeg havde lavet en lagkage med skildpaddecreme (creme fundet lige her) pyntet med jordbær og et enkelt lys i midten. Bare sådan for fejringens skyld. Guf -guf! Og så blev der ellers syet igennem! Selv Helene syede i dag, men da det var et hemmeligt projekt, kommer der ingen billeder af det.


 Her er det Anne-Mette (non-blogger) med en DJ blok.

Kari med en anden DJ blok

Henriette syr på Harmoni quilt

Elisabeth er godt i gang med julesagerne

Og jeg kastede mig også over DJ. 
2 blokke blev det til 
- stjernen skal godt nok syes ind i en hjørneblok, men kommer tid kommer.... 
Dejlig dag - som nu afsluttes med trådhæftning i stor stil til Melodunde Grand Prix.

Maria

3 kommentarer:

Berit sagde ...

Uh! Det ser godt hyggeligt ud, der ville jeg gerne have været. Men der er nu også dejligt i Lemvig, uden syning:-)

Lin sagde ...

Det er bare noget af det hyggeligste saadan nogle sydage.

anni sagde ...

Unskyld min uvidenhed men hvad er en DJ-blok