fredag den 3. maj 2013

Danielle Bag!


Her er tasken jeg syede på i forrige week-end. Mønsteret er lavet af Geta Grama, og som alle Getas mønstre er det super gennemarbejdet med masser af illustrative billeder. 
For nogle år siden søgte Geta en mønster-tester til et vægophæng, og det meldte jeg mig straks til. Siden da har jeg testet flere af hendes mønstre, og de er kendetegnede ved at være spændende, nytænkende og med masser af gode billeder.
Lynlåslukningen i min taske er ikke med i mønsteret, men da jeg helst vil have mit taskeindhold for mig selv, tilføjede jeg lige sådan en.
Læg mærke til den sjove detalje med en stor god lomme på forsiden af tasken! 
Skulle du have lyst til at sy dig en Danielle taske, kan mønsteret købes lige her. Kender du ikke Geta, så besøg hendes blog og netshop - der er meget spændende af se!

Maria

4 kommentarer:

Tine - Design By T sagde ...

Har været inde på hendes blog, og der er virkelig meget at se på. Fantastiske farver hun arbejder med, kan godt forstå du har meldt dig til opsyer ;-)

Geta Grama sagde ...

Thank you again for your help, Maria. In love with your fabric combination!

Anonym sagde ...

Og tænk sig - jeg fik den bare lige med hjem, så nu kan jeg gå og vigte mig.
Mor´en

Kari sagde ...

Super sød. Og sikke en hjemmeside, hun har. Den adresse skal da vist lige gemmes.