tirsdag den 7. maj 2013

Marginaler og en udelukkelse.

Pi... jeg har altså bøvl med billder/blog/tablet, så teksten her er til nederste billede, nederst kommer tekst til øverste billede.

Der de små lapper jeg hygger med i disse dage. I dag er det Mrs. B der står på dagsordenen. Jeg må indrømme, at solen også i dag har trukket noget i mig og begejstringen over at skulle sy kanter på Mrs. B. midten, kunne ligge på et meget lille sted. Men da jeg først fik tager hul på det, er det faktisk ret skønt. Her skal bare syes præcist, for 1 mm her og 1 mm der bliver hurtigt til 1 cm. Aner ikke om jeg er præcis nok -men det ved jeg nogle timer.  Undervejs mødte jeg en rigtig grim lap, nemlig den blå/grønne med nålen i. Først tænkte jeg, at der jo skal et grimt stykke stof i enhver quilt, men ved nærmere eftertanke kom jeg frem til, at det må blive et andet stykke stof. Jeg kan ikke lide det print, og det skal bare ikke med. Heldigvis havde jeg et andet og skønt stykke, jeg straks kunne skære en lap af.

DJ blokke fra i går.


Nu står den på resten af koldskålen fra i går. 
Maria



4 kommentarer:

Gimpenisser v/Karen sagde ...

Hvor ser det spændende ud

Unknown sagde ...

Jeg synes da den blå/grønne ser godt ud. Spændende.

Anonym sagde ...

Hvad kunne overhovedet være bedre end sy-dage i Veng i forårssolen. Forstår godt, at du nyder det - og så med 2 spændende "damer". Kh mor

Bedstes Patchwork sagde ...

Det ser godt ud det du har lavet.
Hanne