torsdag den 10. maj 2012

Pakke til mig...

Det er faktisk ikke ret tit jeg får en pakke - længere. Det er der nok egentlig mange grunde til, men en vigtig en er, at jeg ikke sådan rigtig mangler noget... altså sådan virkelig som i "kan rent faktisk ikke leve foruden" mangler. Og når jeg så drister mig til at shoppe lidt fra USA, så gør jeg det gerne godt og grundigt!

Men i dag er der kommet en lille og ganske diskret pakke til mig... med to vigtige sager... til modeller... Nemlig 1 m rød zigzag lidse og et stykke rødt (repro) stof.


Det er jo ikke fordi, jeg ikke kommer forbi hos Helene Juul inden Nordisk, men med blot en ugen til inden bilerne skal pakkes, så skal de enkelte "rest-modeller" laves helt færdige, inden jeg begynder på noget nyt modelhalløj. Og dertil mangler lidsen til at give det sidste lille pift. Og så kom posten bare lige til mig med det... Skønt!

Maria

Ingen kommentarer: