fredag den 25. maj 2012

Efterlysning afblæst...

... mine to forsvundne ornamenter er dukket op... pinligt... men altså her hjemme hos mig... i et ærme på bagsiden af en quilt. Nå, men godt at de er her, så ingen gløgg i galhals (over det) alligevel...
At mit "forsvindingsnummer" var falsk alarm ændrer desværre ikke ved, at mange stande/butikker fik stjålet bøger, stof, dimser og dutter m.v. i Ålborg... ! ØV!

Maria


Overvejer iøvrigt om jeg skal være et træ, næste gang jeg skal til Karneval - syntes bestemt deres forklædning er mindst lige så festlig, som den jeg syede mig for 25 år siden. Dog mangler der lidt bjælder...

1 kommentar:

Mosekonen sagde ...

Hejsa.

Godt de dukkede op igen.

Har selv lavet lign. nummer. Der gik bare et helt år eller mere, før det forsvunde dukkede op.

Havde altid et lille håndspejl med på marked, for at folk kunne se de smykker på, som de evt ville købe.
En dag var det spejl pist væk, da jeg kom hjem.
Dukkede op i et par cowboystøvler, som jeg havde haft med for at sælge.

Men ja...tveri er ved at være et stort problem mange steder.
Genbrugsforretninger her i byen lider hårdt under de langfingredes virke.

God pinse