onsdag den 23. maj 2012

Dårlig smag!

Nu efter nogle herlige dage til NQT sidder jeg alligevel tilbage med en noget ubehagelig bismag! Jeg hørte fra flere - både indehavere af stande og fra DPF, at det var en del problemer med tyveri af varer, og at folk snød sig til at komme ind, uden at betale entre. Noget jeg eller mener DPF så godt som har været fri for - altså indtil nu!

Vel hjemme skulle jeg så også pakke mine sager/modeller ud og tro det eller ej - jeg mangler 2 små juleornamenter! Jeg havde 11 med og altså blot 9 med hjem!


Er det nu noget at gøre så meget ud af? Ja, det syntes jeg faktisk - tænk at nogen har villet gøre sig til tyv for så lidt!  Når vi (butikker og udstillere) kommer med vores ting, er det ikke (kun) for vores egen skyld, men for at glæde, inspirere og dele vores egen viden om/fascination ved patchwork. At nogen så tilraner sig vores ting er så totalt respektløst, at jeg faktisk ikke har ord for det! FØJ!

Blot kan jeg ønske, at den eller de der har beriget sig med mine juleornamenter må kløjs i julegløggen for det og skamme sig helt ind under træet!

Maria

Og skulle den dårlige samvittighed (hvis man så har sådan en?) tynge, så blot returner hvad der er mit til Helene Juul Design, Kunnerupvej 123, 8361 Hasselager.

9 kommentarer:

lone1947 sagde ...

Kære Maria!
Hvor er det bare ærgeligt, og rigtig træls
Hvad er det for noget strygestivelse jeg kan se du bruger, hvor køber du det henne.
Hilsen Lone

Helene Juul sagde ...

Nej hvor er det altså bare SÅ STRENGT!!!! Jeg er stadig i udpaknings-mode, så jeg har ikke helt overblik over alle modeller endnu. Håber ikke jeg mangler noget. Jeg er stadig ikke helt kommet mig over tyveriet til mit fødselsdagsudsalg. Man forstår ikke rigtig, at folk kan få sig til at tage noget, der ikke er deres.

Pia Merete sagde ...

Hvor er det dog lavt og respektløst ... Føler med jer!

Bedstes Patchwork sagde ...

Ja, det er svært at forstå at nogen gider gøre sig til tyv for 2 ornamenter selv om de er søde.

Susanne sagde ...

Man må virkelig håbe på at julefreden ikke vil lande
hos den eller dem der ikke har kunne holde fingene
hos dem selv.

Helle H sagde ...

Det er da helt forrykt. Jeg er så naiv, at jeg ikke et øjeblik havde tænkt, at det kunne forekomme. Den eneste - men ikke acceptable - undskyldning må være, at krisen også kradser blandt quiltere.

Chookyblue...... sagde ...

people are so rude stealing display items.......karma will get them......

SewCalGal sagde ...

Very cute.

I may have overlooked, but I didn't find a google/translation widget to help translate your blog. Still, I enjoyed your photos very much.

SewCalGal
www.sewcalgal.blogspot.com

Fru Larsen sagde ...

Du har ret, bare giv "dem" besked, for det er s.. træls når folk ikke kan kende forskel på dit og mit, jeg troede faktisk heller ikke det skete på sådan steder, hvor alle ved hvilket arbejde det er og hvor meget sjæl man lægger i sit arbejde