søndag den 30. januar 2011

Færdig???

Ja, absolut. Sådan går det, når man syr (nej, det har jeg faktisk næsten ikke gjort) en hel week-end sammen med dejlige syveninder. Vi har været hele week-enden på Klærke Hostel, som har de ideale rammer for sådan en sy-tøse-komsammen.


Lækker tapas fra Kafe K i Skanderborg lørdag aften.

Det var også i Veng de såkaldet regnbuer skulle bruges. Jeg endte med KF regnbuen, men min bali-bunke ligger stadig og venter på, at jeg snupper en strimmel af hver. Ikke alle havde tid/lyst til at "Lege regnbue", men 8 var med på spøgen. Alle syede et panel, og skar det derefter op i 8 stykker... og så "bytte bytte købmand"... 8 forskellige til hver. Her er mine... magen til de andres!


Her er Gittes skåret i mindre bidder og blandet. Lækkert!


Når jeg nu ikke har syet i week-enden er det fordi jeg har klippet, klippte og klippet. Billeder en anden dag - har ikke pakket det ud endnu...


Lækker søndags brunch... og et sidste blik på "mine" billeder. Måske jeg snart skal gøre alvor af det og sy nogle til mig selv?!


Maria

Flere billeder kan ses her  på Helenes flickr album

1 kommentar:

Bedstes Patchwork sagde ...

Ja, det er et fantastisk hyggeligt sted at være, jeg melder med straks til næste tur der og håber jeg næste gang kan være med fra start til slut. Fantastisk flotte de regnbuer blev.