mandag den 31. januar 2011

Endnu en!

Det er næsten pinligt at vise indholdet af endnu en pakke, for den fra i torsdags er ikke pakket ud endnu. Men jeg gør det alligevel!


Idag har jeg hentet det lææææænge ventede kit + bog til "Rose of Sharon" quilten. Jeg reserverede mit kit allerede i begyndelsen af september 2010, pakken er afsendt 4. januar 2011 og så har jeg ventet, ventet og ventet! Nu er den her og det var al ventetiden værd!


Alle stofferne er Island Batik og er de samme som dem, der er brugt i bogen. Nu vil jeg ae rigtig meget på stoffet og læse bogen godt og grundigt - og så vil jeg lægge det ind "kit-hylde" og tage der frem igen til...?!

Maria

Berit - skal jeg klippe en snip af alle stofferne til dig, så du har noget at farvematche op imod?

1 kommentar:

Berit sagde ...

Du er da noget af det sødeste. TAK