torsdag den 2. september 2010

Modeller 1.

I den sidste ret lange tid har jeg syet på diverse lækre modeller som Helene Juul skulle have med på træf. Det er længe siden jeg begyndte på det første julestitchery, men eftersom vi (Helene og jeg) er ret gode til at finde på flere modeller, er det bedst at være i rigtig god tid!

"Raspberry Cream" fra CinderberryStitches

"Roly Poly Santas" fra Gail Pan Design. 

Lækker pude fra mønsterhæftet "Garden Songs" fra Art to Heart.
Genial til rester og et lækkert stykke bagsidestof.

Og ikke mindst...

...diverse lækre synødvendigheder fra mønsterhæftet "Sew Necessary" fra Art to Heart.

Det er her det "forunderlige stof" er brugt!

Jeg tror ikke, at Helene har nået at lægge mønstrene i netshoppen endnu, men får du kløen i fingrere, så send hende en mail med mønsterets navn og jeg er sikker på, at I kan finde ud af det.

Maria 

Flere modeller i morgen og måske lidt Design 2010?!

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

hej maria
sikke en masse nyt der kommmer frem fra gemmerne :)
det med stitchery glæder jeg mig til at prøve engang -
og ja julen kan jo snart komme:)
rigtig sød trådsamler :)
og meget fine ting til sytilbehøret.
kh marianne

Kari sagde ...

De tykke nissemænd er bare ikke til at stå for.