tirsdag den 7. september 2010

At komme i træning...

..til at needle turn applikere altså! Faktisk havde jeg bestemt mig for, at hvad der nu skulle blive af applikationer i Design 2010, så måtte det blive på maskine... men, nu har jeg alligevel lavet mange fine små lapper til needle turn! Måske er det efterårets snarlige kommen, der får mig til at ville "nørkle" i den helt store stil?!

Og så er det nok også godt at komme lidt i træning til senere på året - eller måske først til næste år, for jeg må nødvendigvis sy den fantastiske "Rose of Sharon Quilt"! Og måske som needle turn?

Maria

3 kommentarer:

Kari sagde ...

Det ser rigtig spændende ud, det du har gang i. Kan du kort forklare hvad en needle turn er? Det siger mig nemlig ikke rigtigt noget.

Maria Harrits sagde ...

Ok, imorgen kommer der lidt om needle turn applikation.

HEKSEN sagde ...

Ja det ville jeg også blive glad for at lære lidt om!