søndag den 5. september 2010

Calendar Quilters 2011!!!

Hvad kan få mig til at smide kludene???
Jo altså, da Helene Juul engang i vinter til en sycafé foreslog, at vi skulle lave denne kalender, så sank jeg lige en enkelt gang og sagde: "At det var jeg da selvfølgelig med på!"  Vi var så privilegerde, at Helenes mand Albert kunne være vores fotograf. Albert har en fint fotoaterlier i Helenes baglokale, hvor han har sit firma abmmodel. Endelig er resultatet af mange timers arbejde, masser af latter og lidt kriller i maven så endelig på gaden og det er skønt.


Jeg syntes, at denne kalender er årets ubetingede bedste gave idé. Værtindegave, fødselsdagsgave, til-mig-selv-gave, julegave, kærestegave... Det er sådan set et fedt, hvilken slags gave - bare den bliver givet og det mange gange!
I kalenderen ses 12 skønne quinder med 12 forskellige quilts, og det bedste af det hele er, at overskudet går ubeskåret til "Støt Brysterne" Kræftens Bekæmpelse.

Der er ingen lumre billeder i kalenderen, men billeder af modne, skønne, sjove kvinder i vores bedste alder - og med vores skønne hobby - nemlig quilts i fede farver og lækre mønstre.

Kalenderen kan købes her hos Helene Juul Design til den nette pris af 200 kr (excl. evt. porto).

Maria

5 kommentarer:

Helle sagde ...

smukt, Maria

Simpelthen den flotteste kalender jeg nogensinde har set :-)

Jeg håber der bliver solgt i et kæmpe oplag.

Anonym sagde ...

En stor hilsen til alle jer super stærke og modige og flotte kvinder med jeres quilts. Jeg glæder mig til at hænge kalenderen op den 01.01.11.
Knus Mor

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Godt skrevet Maria! Det er så flot en kalender.
Knus
Anne-MEtte

Anonym sagde ...

Det er en KANON flot kalender. Sejt gået af jer modeller.

Venlig hilsen
Lone

Anonym sagde ...

Jeg kan ikke se om der er mønstre med i kalenderen. Er der det?

Mange hilsner
Marianne