mandag den 1. juni 2009

Hvornår kommer jeg til at sy???

Hold fast hvor har jeg syet lidt og skåret/ordnet/strøget forholdsvis meget her i pinsen! Men nu er mit hjemmearbejde til første lektion på QU lavet (bortset fra lidt mere strygning...) og jeg venter med spænding på næste lektion. Jeg skal lige prøve at sætte alle mine små 2½" x 2½" (6,25 cm) Drunkards Path blokke op for at se om det virker farvemæssigt og om jeg måske bliver "nød" til at købe et lille bitte stykke gult balistof, for at få nok til midterblokken. Lyder der som en halvdårlig (eller helskidt) undskyldning???


Her til aften har jeg fået skåret en lille bunke strimler, der skal blive til yderste kant på "afskedstæppet" fra nu af kaldet Heidruns Blomster. (Heidrun er et islandsk pigenavn). Alle blomsterne (de der mange cirkler) er samlet, stilke og blade gjort klar og baggrundsstof fundet, så nu kan jeg komme til at SY! Nu bliver det jo også lidt vådt vejr, så det passer nok meget godt!


Mon jeg kan nå strygejernet lidt her i aften? Det tror jeg...

Maria

All the Drunkards Path blocks for my QU first lesson

Ingen kommentarer: