mandag den 9. marts 2009

Mine charm pack projekter...

Som I nok har set, er jeg ret vild med at købe charm packs - over nettet. Jeg køber dem i USA, for der er de til at komme til for penge. Har du lyst til at købe en/flere selv, kan du finde en vejledning i handel over nettet her og nogle links på webshops her.

Her nogle af mine projekter:

Et lille vægtæppe i moda "Splish Splash", som nu sidder i enden af Molly´s tremmeseng


Taske i hør, hvor lomme og indersiden af hanken er fra en charm pack.


Dug til vores sofabord syet i disappearing 9-patch.



Jeg har mest bruge mine charm packes til mindre projekter, men kan sagtens forestille mig at bruge 4 ens til et tæppe eller lignende. Ofte køber jeg også ½ yd af et af seriens stoffer, så jeg har til lukkekant, for eller lignende.


Da min symaskine det halve af året bor i vores soveværelse, tænkte jeg, at den skulle have et lille hus. Jeg er ret glad for det og for stitcheriet (som jeg selv har tegnet), men hvis jeg nu skal være helt ærlig, er det meget sjælden jeg husker at lægge det over maskinen efter brug. Men det var skønt at lave!

Har du lyst til at se flere "Charmerende projekter", så så klik på "charm pack" ude til venstre under etiketter.

Maria

All the projekts you´ll find here, are made out of different charm packs. It´s allmost impossible to buy a charm pack in Denmark (and too expensive) so I´m purchase mine in USA.

1 kommentar:

Cattinka sagde ...

I like the sewing machine cover and the bag the most, but all your charm pack projects are very nice.
KATRIN W.