lørdag den 5. juli 2014

Når to bliver til fire!

I torsdags var jeg sammen med Yth (non blogger) hele dagen for at sy og hygge. Vi lagde ud med morgenbrød... man er vel quilter... og her så jeg endnu en lidt sjov madkombination; nutella med jordbær. Der er kun et at sige PRØV DET!!!
Så skulle der kigges på/pilles ved Yth's nye symaskine (Bernina 710 - og nej, jeg får ikke noget for atter at nævne denne skønne maskine, jeg er bare forelsket i den model). Og så kommer stofferne frem på bordet!
For at Yth kunne få fingrene i mange indstillinger på maskinen, havde vi valgt at skulle sy "Fru Christoff'er".
Og undervejs fik jeg taget en hel masse step-by-step billeder, så måske der snart et gratis mønster/tutorial forude. Man kan jo håbe! Super sjov og hyggelig dag, der skal kopieres inden længe!

Maria

4 kommentarer:

grymerspalet sagde ...

Det ville være skønt med gratis tutorial ..... Håber, og glæder mig allerede.

Kludemutter sagde ...

Hvor hyggeligt du har haft besøg af en af mine meget få navne søstre, bare stavet anderledes ;)
Hilsen Yt.

Marie sagde ...

Åh jeg vil glæde mig til en Moma-tutorial - det er længe siden sidt. Jeg har prøvet næsten alle de andre du har lavet...

Kari sagde ...

Uhm lækker mad.
Spændende om du får lavet et mønster. Jeg kender en, der ville blive rigtig glad.