fredag den 18. juli 2014

Hovedrengøring...



...ikke i mit lapperi (selv om det gerne ville have set mig i den anledning) men i min computer... og i sønnens. Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg på ingen måde er klog på, hvordan en pc virker - men jeg er blevet klogere (siger godt nok ikke så meget)! Nu er der fjernet malware til den helt store guldmedalje, der er ryddet op og ud, fjernet dobbeltgængere af alt muligt, smidt ud af ubrugte programmer og lydbøger osv. Dejligt at der er så meget guidening at finde på nettet, når man nu ikke har nogen som helst idé om, hvor det er godt at starte. I hvert fald er jeg nu sluppet for reklamer, underlige søgninger mv, og har fået ret meget ledig plads (og her kommer idioten så til kort, for hedder det det?!) på harddisken!
Og så har jeg fået mig et nyt profilbillede her på bloggen. Det er husfotografen Albert der har taget billedet... jeg sidder bag en symaskine hos Guldager & Sønner og nyder livet - og lukker ikke øjnene, hvilket Albert ellers kan skrive under på, at jeg gør på 90% af alle billeder han tager af mig. Til stor morskab for den ene af os!

Det er ikke blevet til ret meget syning de sidste tre dage med al denne oprydning, så nu tror jeg lige, jeg skal have en lille stund på min sommerfavoritplads!

Maria

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nøhhh hvor min computer ser frem til et snarligt besøg af dig!!!
Dejligt billede, Albert der har fået taget.
Kh Mor

Helene Juul sagde ...

Ja, du ender jo med at blive et helt computer-geni ;-)
Fantastisk godt billede gemalen har taget af dig, men du er jo også som en fisk i vandet foran en symaskine. Knus