mandag den 2. september 2013

Så svært...

Jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for, hvad jeg skal kaste mig over at sy! Først brugte jeg laaaaang tid på at beslutte mig for, hvilken model taske jeg skal sy til kommende arrangement, og nu har jeg så bestemt mig - og fundet stof. Meen før jeg fik startet kom der nyheds mail fra BaliQuilt - der har Soft and Stable på tilbud. Soft and Stable er bare det mest geniale mellemfor til tasker. Tyndt, blødt og super stabilt... så nu må jeg afvente med at sy min nye taske til posten har været her senere på ugen!
ByAnnies Soft & Stable WHITE 18" x 58" (45cm x 147cm) - 1/2 Yard
Så måske jeg skal se lidt nærmere på hende Dear Jane? Vi har mødeaften i "klubben" senere i dag, og jeg har ikke syet en eneste blok de sidste 3 (eller er det 4) måneder... Jeg har blot skåret mine dele ud til paperpiecing. Nå ja, jeg kunne jo også sætte mig til at printe trekantblokke ud... mindes tydeligt, at jeg har manglet sådan en tidligere... hop-hop-hop-hop-overspringshandling sagde kaninen!

Maria

1 kommentar:

laila sagde ...

Ikke nemt at vente, vel? Men nu er Soft and Stable på vej til dig. Spændende hvad du kommer uden om ;)
Laila