torsdag den 11. oktober 2012

Udsalgs Kaffe!!!

Det er rigtig lang tid siden jeg sidst har lavet et Kaffe Stunt, men nu er det (endelig) sket igen! Da der kom mail om Kaffe på bud i det store udland, "kom jeg til" at slå til.

 5 yd af de fineste nye (2012) stoffer - som naturligvis var til fuld pris

Og 7 yd billig billig udsalgs Kaffe

Lækker bunke som dog giver mig lidt problemer (kun lidt altså), for min KF hylde er total overbebyrdet, og der kan ikke presses så meget som en FQ mere stof ind der. Så jeg må nok udvide lagerpladsen lidt...

Og når jeg nu var i gang faldt der også 1 yd lygelig gul bali og en lille pakke i "kurven".
Nøøj det føles godt!

Maria
Og så har jeg faktisk yderligere 3 x ½ yd KF liggende i Assens til snarlig afhentning...


5 kommentarer:

Helene Juul sagde ...

Du er da uforbederlig ;-)

Kisser Laptern sagde ...

HVOR er der Kaffe-udsalg?

Det er ret lang tid siden jeg har lavet Kaffe-synder.

Hilsen Kirsten

Berit sagde ...

Mums!!!! Det er ko ikke til afstå for. Lækkert

Bedstes Patchwork sagde ...

Det ser lækkert ud.

Jette sagde ...

Skønne stoffer - man bliver helt høj af hans stoffer ;o)