tirsdag den 9. oktober 2012

En fra kassen...

Jeg  lovede for et måneds tid siden min mor, at jeg enten havde eller ville lave en toilettaske, som hun skal bruge til 50 års fødselsdagsgave i morgen (med lækkert fyld). Og så "glemte" jeg alt om det igen, så jeg måtte lige en tur i gavekassen efter en næsten færdig toilettaske. Den manglede lukkekant og lynlås, men det var da til at få klaret sådan rimelig hurtigt...
Toilettasken er syet af en del at dette sjove stykke med strimler, jeg syede på mit "Veng-retreat" sidste år i november/december. Der er kommet 3 toilettasker ud af stykket, som ikke tog ret lang tid at sy, men var super nemt og godt til rester.

Maria



6 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Sikke da et dejligt stykke lige at have liggende til anledningen til videre brug pludselig viser sig :o)

Jette sagde ...

Super fin toilettaske - den bliver din mor nok glad for ;o)

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Wauh, super flot og elegant.

Annik-Snor sagde ...

Så flotte de ble.
Smart å sy sammen stoffene på den måten.

Anonym sagde ...

Rigtig sød/flot toilettaske.
Heldig 50-årig!
Hilsen
Yvonne

Kari sagde ...

Sådan en kasse gad jeg godt at have.
Super flot.