onsdag den 2. maj 2012

Flade konvolutter!!!!!

De sidste to dage har jeg været pakkekone, stor organisator, latter eskalator, flytte dame/slæbehest, udpaknings mester, overbliks(fast)holder... alt sammen med og for min mor, der for 14 dage siden besluttede sig for, at nu ville hun altså flytte og ja, lige når det gælder flytninger, så rider vi altså i min familie, inden hesten er kommet ud af stalden! 


Her har vi lige indtaget vores helt fantastiske færdigkøbte frokost, efter at byens mest effektive flyttefolk 
havde tømt bilen. Der var kogende hedt, men solen havde også stået på fra den stod op og var der altså stadig kl 13! Det bliver ikke den sidste frokost vi har indtaget her!


Se lige den udsigt - himmel, himmel og mere himmel - ... fra køkkenet (og frokostpladsen)! 


Inden jeg blev hentet af manden min kl 17.20 var stuen så godt som udpakket og møbleret! 
På denne side skønt stor altan med sol fra kl. 13.30 til rosenrød solnedgang - og endnu mere himmel!
 Glæder mig sådan til at skulle sidde der en lun sommeraften og knævre!

Men for nu må jeg sige, at mine fødder er helt og aldeles flade... de må smides op over sofakant og vippes lidt med, så jeg også kan bruge dem imorgen... 

Og syning.... ja lidt bliver det til, men mere om det imorgen!

Maria




1 kommentar:

Kari sagde ...

Sikke da et dejligt sted din mor er flyttet hen. Fantastisk udsigt.