søndag den 4. marts 2012

Modern Mini Quilt Challange

This is my Modern Mini Quilt - 15" x 15".
I have used machine trapunto underneath the circles with flowers,
 and pebble quilted the circles with lime dots. 
The fabrics are from Westminster Fibers (stash!).

 Circle Inch Quilt

Jeg kunne ikke dy mig, men måtte bare sy en miniquilt og deltage i Jannifer fra Ellison Lane Quilts udfordring/konkurrence. Jeg har brugt ret lang tid på at beslutte, hvad jeg skulle sy, lavet planer og så nye planer lige indtil jeg natte til lørdag pludselig vidste, præcist hvad jeg skulle sy!


Jeg har lavet trapunto under de blomstrede cirkler og pebble quiltet (mange små tætte cirkler) de prikkede cirkler.

Mål: 15" x 15" (37½ cm x 37½ cm).

Modern Mini Challenge


Denne mini quilt har en tveægget tvilling, som kommer forbi inden længe...

Maria

15 kommentarer:

Teje Karjalainen sagde ...

So beautiful!

eva sagde ...

Din mini-quilt är helt underbar och med de läckraste färger!
Kram

Camilla sagde ...

Det ser super godt ud. Og trapuntoen får det virkelig til at "puffe" op.

Tina sagde ...

Hvor er din quilt bare flot og anderledes

Hilsen
Tina

Marie sagde ...

Søde Maria Vil du ikke godt lige forklare i dit næste indlæg det med trapuntoen?

Heidi Staples sagde ...

This is beautiful. Great job!

Danih03 sagde ...

This is the prettiest bullseye I have ever seen!

Lenesquilt sagde ...

Flot

Bedstes Patchwork sagde ...

Hvor ser det godt ud, super flot cirkel.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Super flot og så anderledes.

Gitte Møldrup sagde ...

WAAUUU, det ser godt ud

Helene Juul sagde ...

Hvor er den sjov! Og FIIIN quiltning. Knus

Unknown sagde ...

Beautiful!

PJs Lapperier sagde ...

Denna är bedårande vacker!!!

ritastrange sagde ...

Den ser så smuk ud...