fredag den 7. oktober 2011

I stakke vis!!!

Nu er sorteringen nået til blade og papirer i alle afskygninger... mønstre (egne og andres), udprintede downloads, KarMa papirer, materiale fra kurser jeg har været på... og undervisnings materiale til de kurser jeg kan holde, demo materiale, udklip, tonsvis af "jeg fik lige en ide skitser" og alt dette iblandet gamle familiefotos, tegninger fra ungerne var mindre, fødselsdagskort...


Nu vil jeg forsøge mig med sorterien i ringbind, men ved jo godt, at det nok kun holder i 14 dage! Pyt med det, for det der er sat ind på rette plads, bliver jo der... undtagen hvis jeg skal bruge det natruligvis!

Maria

1 kommentar:

Gitte Møldrup sagde ...

Jeg skal da love for at du har fået gang i oprydningen.
Jeg lod mig inspirere den anden dag og har ryddet op i mit sy-hjørne.
Da jeg lige ville skære noget stof for at rydde op, var Niels´s kommentar," Jeg tror lige jeg kører en tur på motorcyklen, så´en for at rydde lidt op i garagen"...:o)