fredag den 26. november 2010

Gang i symaskinen.

Det er flere dage siden, jeg sidst har siddet ved symaskinen, men i dag skulle det være.

Et par påskegrydelapper til sviger-familie-frokostens-pakkeleg.


En lille let deform toiletpung, som skal udenom en julegave.


Og her til aften skal jeg hygge mig med disse romantiske stoffer i lyserød, pink, lilla og limegrøn. Farverne er altså noget forkerte, men der med fotos og sparepærer er jo noget møg!


Dette skal blive til en gave til en af mine rigtig gode syveninder. Hun er altid klar med en hjælpende hånd, et godt råd, kørelejlighed, et knus... og altid med et smil på læben. Så nu vil jeg sy en lille lækker sag til hende som tak for et dejligt venskab! Så tilbage til quiltningen!

Maria


1 kommentar:

Kari sagde ...

Du har helt ret med hensyn til sparepærer og fotografering. Det duer bare ikke sammen. Men mon ikke slutresultatet bliver godt alligevel. Det skulle vel aldrig være til en fødselar, som har fået en bilnøgle? Håber vi ses i morgen.