onsdag den 14. juli 2010

Sikke en fest!

De sidste par dage har jeg quiltet og quiltet på livet løs. En af mine syveninder spurgte for lang tid siden, om jeg ville quilte hendes Design Udfordring 2009 (vi syede hos Helene Juul). Sikke en tillid og udfordring!

Det har jeg nu gjort... Susanne (non blogger) har endnu ikke ser resultatet, så hele quilten må vente, til hun har set på sagen. Der er også lige en hel masse trådender Susanne skal hæfte... for mange små stjerner quiltet på hver deres måde, giver noget at gå til!

Forude venter endnu en stor quilteudfordring... for den sødeste sydame!

Maria

5 kommentarer:

Pia sagde ...

Det hjørne ser rigtig godt ud. Glæder mig til at se det hele - med fingrene :-)

Kari sagde ...

Det man kan se, ser rigtig godt ud. Glæder mig til at se hele quilten.

sjoko sagde ...

Hovr er det blevet flot. Jeg er stadig lidt usikker på den slags quilting - det er lidt vovet at kaste sig ud i det.... Dit inlæg har inspireret mig :O)

Anonym sagde ...

rigtig godt mor. har det skønt. vejret er helt perfekt. hilsen julie.

Helene Juul sagde ...

Det ser rigig spændende ud! Som "jordmoder" på disse Design Udfordrings Projekter, kan jeg jo ikke sige mig fri for at være lidt stolt over, de flotte quilts, der er kommet ud af det. Glæder mig til at se det næste projekt også;-)
knus