mandag den 12. april 2010

Demo bokse...

I morgen skal jeg i Århus Quilterne vise hvordan men syr de skønne bløde sybokse, som det er blevet til en del af her hos mig på det sidste.
For at være i (for mig) god tid, er jeg her til aften begyndt på nogle demo-modeller, så det er muligt at se/føle hvordan tingene skal gøres på forskellige tidspunkter i processen.

Jeg har nu skåret alt stof, syet lidt og "sandwichet" til 4 bokse, så nu skal der quiltes og så laves videre til forskellige stadier...
Jeg kan godt se, at alle boksene følger modellen "tre striber", men det behøver den jo ikke!!! Det er bare fordi, det lige var det nemmeste/hurtigste uden at blive til "et-stoffet" bokse... (hm, spøjs formulering!!!)

Sidder er i øvrigt nogen derude og skal sy sammen med mig i Århus Quilterne imorgen, og har "lim på dåsen", må I meget gerne tage den med... min er nemlig næsten tom!

Maria

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Maria .

Skønne sybokse og super hjælp du har givet mig - Tusind tak for en herlig syaften .

Mange hilsner
Lone