lørdag den 12. september 2009

Midterblokke

Her er et billede af vores forskellige midterblokke til "Design Udfordringen" hos Helene Juul Design. Som det tydeligt ses, har vi grebet det meget forskelligt an, hvilket jo er det sjove ved denne type kursus. Eftermiddagen brugte vi på at overveje, hvordan næste rundes opgave skulle løses. Helene sætter nogle rammer op for os som skal overholdes - både hvad angår design og stof. Hver gang får vi udleveret 3 forskellige stoffer som SKAL bruges og må max. sætte 3-4 andre til. Jeg kastede mig over nogle trekanter, men er ikke længere så sikker... Må i gang med EQ6 og se hvordan jeg kan få det til at passe mig bedst!

Da jeg nu var i forretningen fik jeg også lige taget et billede af "Gingham Girl" tasken, jeg syede op for Helene til Træf. Er den ikke skøn?

Mønsteret er selvfølgelig til salg i butikken.

Maria

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vilka jättesnygga block. Rosa och orange är en underbar kombination. Och Gingham väskan är jättetuff!
Anna-G/Pumlan

Bedstes Patchwork sagde ...

Det er nogle flotte midterblokke i har lavet....man bliver jo helt misundelig over ikke at have meldt sig til den udfordring....din taske er bare supersød.

Anonym sagde ...

Det ser spændende ud det i har gang i. Glæder mig til at se den næste runde. Rigtig flot taske :-)