torsdag den 10. september 2009

Mandtal.

Nu kan det jo nok diskuteres om jeg er modig eller bare smådum, men her til aften har jeg holdt mandtal over mine UFO´er. Faktisk ikke så mange endda...



Nogle mangler meget andre kun lidt og endnu andre er faktisk bare "test af teknik" bunker. Efter jeg tog billedet kom jeg i tanke om et par stykker mere... men dem skynder jeg at glemme igen. De andre er nu foldet pænt og lagt sammen med stof der hører til projektet. Altså i samlesæt lige til at tage frem når (hvis) ånden kommer over mig.

Men lige nu er der jo nogle helt andre sager der skal syes. I formiddag tænkte jeg, at jeg lige ville lave en list over det der skal syes i den aller nærmeste fremtid:

"Design udfordring" til det kursus jeg skal på hos Helene Juul Design på lørdag. Jeg ved godt, hvad jeg vil lave, men måske jeg når at ombestemme mig igen, igen inden imorgen eftermiddag?

To tasker med lomme til Nintendo DS. Mit første forsøg passede perfekt i bredden, men absolut ikke i længden...

17 bogmærker med hver deres kendetegn et til hver elev og lære i Julies klasse.

De sidste to blokke i "A Christmas Wish" BOM. Nå så alle blokke klar, skal jeg hitte ud af hvad de skal bruges til - og gerne inden jul i år!

To blokke til "A Tisket A Tasket" BOM, så jeg ikke kommer for lange bagud.

Færdiggøre fem blokke til "Shabby Rose" BOM og starte på resten af dem der er kommet.

Og sidst men ikke mindst: Blive færdig med 5 stitcherier, der skal bruges i en pusletaske, jeg skal sy for en veninde. Jeg har et fint mønster på tasken i hovedet og ved at jeg burde sy en testmodel i mønstervlies, men tror ikke jeg gider...

Så nu er det krimitid og så kan der stitches!

Maria

2 kommentarer:

Berit sagde ...

du skal nok få fredagen til at gå kan jeg se. God arbejdslyst.
Knus

Bedstes Patchwork sagde ...

Pyha...jeg tør ikke tælle...det ser ud til at det er nogle fine ting du har liggende som UFO`er...dine broderier med Noa`s ark mangler da vist ikke meget?