onsdag den 6. maj 2009

Snore lige eller vind og skævt?!


Sidst i januar var havde vi i Østjyske Quiltere en aften med sy patchwork på snor. Optimistisk som jeg er kastede jeg mig over strimler og snor med en taske i tankerne. Men da jeg så kom til det med håndtag, gik jeg ligesom i stå. De skulle i hvert fald ikke være at samme stof som jeg oprindeligt havde planlagt, men hvad skulle de så? Og hvad skulle jeg gøre i åbningen af tasken, så det ikke ville blive et skønt tag-selv-bord for langfingrede individer? Det stod mig ret hurtigt klart at her måtte en lynlås involveres - og dem er jeg jo "overfølsom" overfor!!!


Men, men, men igår skulle det så være og der er kommet både lynlås (der er ingen rå kanter nogen steder!!!) og hanke på, så nu kan jeg komme ud at lufte mine mange meter snor!

Maria

3 kommentarer:

Anna sagde ...

Härligt att du har fått ännu ett projekt färdigt! Snyggt!

Lilly sagde ...

Very nice!

Bedstes Patchwork sagde ...

Hvor er den flot din nye taske.