søndag den 29. marts 2009

Kan man få nok linealer/skabeloner???

Jeg kan absolut ikke! Jeg elsker mine linealer i inch og den lille stak skabeloner jeg har. Og jeg har faktisk brugt 10 ud af 14, hvilket vel er ret godt...? Nogle næsten dagligt, andre til ét enkelt projekt...
Nu har alle herlighederne så fået en ny plads, nemlig på ydersiden af mit nye stofskab. De kommer til at hænge i en 10 cm bred sprække mellem skab og væg, og der bliver også plads til at stille mine skæreplader... jeg har vel 5-6 stk af
forskellig art/størrelse.

Nu har jeg også et tomt skab, der bare skal fyldes op med alle mine skønne stoffer. Ja, nu er der jo nok ikke lige plads til det hele, men de vigtigste/skønneste/dejligste/vildeste/smukkeste/kæreste... balistofferne får ærespladsen lige ud for min næse! Så nu må jeg bare i gang. Godt at jeg har 6 plastkasser der passer ind, for alle mine reststoffer (< FQ) er umulige at lægge sammen og stable, så de må bare ligge nydeligt i kasser!

Maria

Ingen kommentarer: