mandag den 23. marts 2009

BØVL!!!

Øv, sikke da en morgen! Som jeg jo kort har fortalt har vi håndværkere, da vi skal have nyt badeværelse. Det er en langsommelig omgang, da alle lejligheder skal have så´n i forlængelse af hinanden, så hos os kommer det til at tage 6 uger. Men selv om det larmer (de der fremmede mænd her hos mig kl 7.20 om morgenen) og sviner, tager vi det med godt mod. Det bliver jo så skønt om ikke ret længe.
Men, en stor ulempe er at mine gode venner Vaskemaskine og Tørretumbler nu står på altanen og holder ferie. Heldigvis har vi i kælderen et fællesvaskeri med 3 maskiner og en tumbler... eller det vil sige, det plejer vi at have. For idag var det kun to vaskemaskiner der virkede. Så jeg har brugt 45 min på at hænge 4 store maskinfulde tøj op på et helt almindeligt lille vasketøjstativ med vinger - det er nu segnefærdigt og det er jeg også næsten! Så er der også lige den lille detalje, at vi (pga. arbejde) ikke har varmt vand mere end 10 cm op i vores radiatorer, så de er ikke til megen nytte og her er småkoldt!
Nå, nu hjalp det på humøret!
Hvorfor mon det er så godt at dele min elendighed med andre???
Tak for Jeres tid.

Maria

3 kommentarer:

Berit sagde ...

Glæd dig det bliver rigitgi dejlig.
Ih! hvor jeg meget fornøjelse af min tæller HI HI !
Hilsen
Berit

Anonym sagde ...

Ibland måste man få klaga av sig! Men det är bara att vara förbannad en stund och sen får man se framåt igen. Tänk så mycket ni kommer att uppskatta badrummet när det är färdigt!

Lenesquilt sagde ...

Det skal være skidt før det bliver godt. Er glad for at kunne hjælpe dig, bare ved at læse dit lille opstød.
Knus