tirsdag den 23. juli 2013

På skrå eller på tværs???

Den der bunke lapper jeg viste forleden, er rigtig nok endnu en model og absolut en lækker en af slagsen! Heldigvis havde jeg besluttet, at jeg også ville have en selv, så den syede jeg samtidig med modellen. Jeg ved, at hvis jeg ikke får det gjort med det samme... så får jeg det sikkert ikke gjort. 
Og det gav mig så mulighed for at lege lidt med lukkekanter på skrå af striberne eller på tværs af dem. Jeg er endnu ikke helt færdig, så jeg kan ikke sige hvad der ser bedst ud - eller om det bare ser forskelligt ud?
Så greb jeg også lige chancen for at tilføje lidt ekstra lommegear til min egen model... kan man få for mange lommer???

Maria



1 kommentar:

Kari sagde ...

Man kan da aldrig få for mange lommer. Det er rart at have tingene adskildt. Og alligevel kan det være svært at finde rundt i en taske.