mandag den 21. november 2011

Kursus i Dahlia

I går var jeg på kursus hos Adlico i Ikast. Heidi fra Stjernestoffer underviste i syning af en Giant Dahlia ved brug af Marti Michells geniale skabelonsæt. Jeg syede godt nok på en Not So Giant Dahlia, men teknikken er den samme.

Det er første gang siden min operation, at jeg har syet på maskine så lang tid i træk, men det gik faktisk ok. Og stofferne havde jeg skåret for længe siden.


Nu venter sammensyningen af disse baner fra igår og frembringlesen af 8 mere. Men det bliver skønt - tror jeg. Og så skal jeg måske færdiggøre min Giant Dahlia fra sommeren 2009? Eller i hvert fald overveje det!

Maria


Hvad skulle med på kursus... kat eller maskine???

3 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Det ser sørme godt ud det du har fået lavet, spændende at se det videre forløb. Ja, hvis det ikke lige var fordi du skulle bruge symaskinen, havde du sikkert valgt Miss May som sidder så sødt der i kassen, godt hun er i bedring med maven.
Fine blokke du har lavet til DU.

Bente-I like to QuiltBlog sagde ...

-det ser interessant og flot ud, skoenne stoffer/farver.

Ann sagde ...

Jeg har også været på det kursus hos Stjernestoffer - rigtig godt, synes jeg. Har Heidi været på turne i Jylland eller har du været en tur i Brønshøj?