mandag den 22. november 2010

Vignette Issue 1.

Her til aften har jeg (endnu engang) været på lynvisit hos Helene Juul, der holdt sycafé. Jeg skulle lige af med lidt stof og så have lidt af hvert med hjem... bagside til et tæppe, lidt mere eller mindre pænt pudestof (læs om pudekonkurrence her), en lille dåse, lidt S133 (i daglig tale "det stive stads")  og ikke mindst et nyt blad!


Det er noget tid siden Helene fortalte mig, at hun havde besluttet at føre "Vignette" af Leanne Beasely fra Leanne's House - et helt nyt blad med stitchery mønstre og andet godt. Så jeg har glædet mig til at se første nummer og ja, det ser ret godt ud.


I dette nummer starter der en BOM, der skal løbe over de første 8 numre af magasinet. Det ser super lækkert, romantisk og fint ud! Det eneste der mangler her hos mig er tid ... måske jeg skal ønske mig noget i julegave?!

Maria

- der faktisk allerede i lørdags lagde sidste hånd på DU 2010 til på lørdag!!!


1 kommentar:

Marie sagde ...

Vi er nogen der venter med længsel på din tutorial på tasken - altså den du kaldte pretty in pink. Bare hvis du pludselig har et øjeblik hvor du ellers ikke ved hvad du skal lave... ;-)