mandag den 1. november 2010

Sådan noget.... ØV



Maria

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

skuer endnu en syboks ? øv med øv på - det må være en ommer :)
kh og go mandag

Karinas Blog sagde ...

Hvordan f... gjorde du det ?? *smiler*

Onkel Anne sagde ...

Hvad er det du har gjort?

Lone's Andet Univers sagde ...

Hvordan er det dog sket, ??? =g hvorfor pillede ud ikke bare det hele af igen og startede forfra i stedet for at klippe den itu inden den var færdig???
Det ville jeg da ha gjort hvis jeg havde fået den rullet sådan "forkert" på boksen..
Sjovt at se at det også sker for andre med det går "helt" galt med noget...;o)♥♥♥

Knuz fra Lone

Pia sagde ...

Det der trick med knappenålene kunne jeg godt have brugt sidst jeg forsøgte at gøre mig gode venner med to løse lynlåssider og en glider :-)