onsdag den 8. juli 2009

Det skal gå ret til...

... så jeg bliver faktisk nød til at lave min lodtrækning om... Desværre Helle, men i det gevaldige trykkende tordenvejr igår, fik jeg ikke tjekket, om alle havde fortalt om deres bedste værktøj, hvilket jo var betingelsen for at deltage i min giveaway... Det var det tre der ikke havde og du var en af dem... så hovedpræmien må altså gå til anden side... Men da det jo tildels er min fejl, vil jeg sende dig en lille trøstepræmie... må på jagt i gemmerne...

Men nu til den nye vinder... Det er Nål og Tråd. Tillykke til dig Gitte og god fornøjelse med sagerne.

Maria

5 kommentarer:

Gitte J sagde ...

Ja, der kan man bare se, jeg har altid læst indlæægende efer dato.
Jeg ser nu jeg er den heldige vinder - jeg ved ikke hvad jeg skal sige JUBIIIIIIIIIIIII, det er hvis det der udtrykker min begejstring. Ingen kan være så heldig. Det er da vidst godt jeg sidder ned :-))))))))

Helle sagde ...

Ja hvad skal jeg sige?

Helle sagde ...

Jeg ønsker IKKE at modtage nogen trøstepræmie!

Lis'ses kreative univers sagde ...

Efter min mening, burde der være to første præmier.. Det er ikke Helles fejl.
At tage glæden fra en vinder og lave det om, syntes jeg ikke er OK.

Venlig hilsen Lis

Ann sagde ...

hmmm.. nu var hun jo ligesom ikke en rigtig vinder fra starten af, eftersom det eneste krav der var, ikke blev opfyldt, vel?

Og det der underlige trøsteri med flere førstepremier er da bare for meget.
Jeg synes Maria har været helt og aldeles fair, da hun opdagede fejlen.

Blot min mening.
Venlig hilsen Ann