lørdag den 11. juli 2009

Dejlig torsdag... for et par dage siden

Da jeg har mig et godt stort influenzahoved går alting lidt langsommere end vanlige her hos mig - så jeg er ikke kommet længere end til i torsdags... hvor søde Lene jo fejrede rund fødselsdag.

I den anledning havde var der 50% på langt de fleste stoffer hos Helene Juul hele dagen. Det var da ikke til at stå for, så jeg måtte lige se lidt nærmere på nogle af stofferne.

Dem til venstre er købt med et helt specifikt fødselsdags projekt i tankerne, da andre bare lige fordi...

Bagefter var det tid til at besøge Lene og fejre hende. Der var fuldt hus, snak, latter og VIDUNDERLIG kage lavet af Anja.

Til kagen var et stort udvalg af frisk frugt, men af uransagelige årsager fik jeg ingen billeder af det...
En gave skulle Lene jo også have...



Og da jeg selv er så glad for min lille mappe, tænkte jeg at sådan en måtte jeg også lave til Lene!

Men nu vil jeg passe mig hoved og lidt stitchery...
Maria

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det var en fin gave hun fik. Er det et mønstre af dit eget eller hvor har du det fra?
Tak for præmien :-)
God bedring.

Helle sagde ...

Super flot gave du fik givet Lene..dejligt hun blev forkælet på sin runde dag :-) God bedring med dig.

Lenesquilt sagde ...

Hej.
Ja jeg havde en dejlig dag med mange dejlige gaver. Fredag var jeg stadig lidt træt,og havde ikke lige noget sytøj fremme, men heldigvis havde Maria også lagt et lille Stitchery i den lille symappe, så det belv det jeg begyndte at sy på.
Endnu tak for gaven og knus fra
Lene

"HANNES" sagde ...

Hej Maria.

Ja men hvordan gjore du dig fortjent til et stykke kage????
For jeg fik ingen kage, men meget andet....
Nå det var nok fordi jeg ikke blev til kaffe.