torsdag den 30. oktober 2014

Velkommen til mit (nyindrettede) lapperi!

Galionsfigur i vindueskarm
"Hele vejen rundt"
I skabe og reoler
Kaffe Fassett mindre stykker øverst, mere end ½ yard nederst.
Projektskab - Mrs. Billings og Dear Jane
Ufo'er og dejlige store stofstykker
Kit (har en del), flere stofstykker, jul, lyse stoffer og diverse lækkerier
Inderside af skabslåge med whiteboard - genialt til at træne quiltedesigns inden sykmaskinen
 Og lidt detaljer
Buksebøjler til enkelte igangværende projekter/blokke
Blikspande til farvesorterede rester
Glas - store og små - til farvesorterede knapper 
Diverse linealer/skabeloner
 Sprække til ekstra skæreunderlag, store linealer m.v.
Glas med zigzag lidser
Vase med moda Candy - guf, guf!
Holder til skærehjul m.v.
 Bøger - nogle sorteret efter tema
Kaffe Fassett
 Modern Quilting
Quiltning
Sypladsen!
Alt inden for rækkevidde - tv kan trækkes ud, så vinklen bliver god.
Sy-grejskasse - kan nås når jeg sidder ved maskinen
Kasser med lækkert tråd
Under bordet  
Dejlig stor skraldespand, kurv til rester af mellemfor,  "lillebror" symaskine 
og ret vigtigt, en plads til mine fødder, hvis den står på tv/håndsyning!
 Til at blive glad i låget af!
Har du lyst til at se lidt mere af mit lapperi, hvor du kan se nogle af mine kringlede løsninger 
på strygeplads, opbevaring, linealer... så kig med her

Maria
 - som nu bare skal i gang med at sy!

17 kommentarer:

Tina Sommer Paaske sagde ...

Hej Maria, det er super flot og ualmindeligt velorganiseret ! Selv galionsfiguren er fantastisk :-) God syning ! Hilsen Tina.

Unknown sagde ...

Sikke et super skønt lapperi, det er lige til at flytte ind i😊bare det var mit👍

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Hold nu helt op, hvor er dit lapperi blevet lækkert! Det er lige ved, at jeg vil ha' min egen hule og ikke mere dele ;-).
Knus Anne-Mette

Gitte Møldrup sagde ...

Det ser rigtig flot og lækkert indbydende ud.....sidder og tænker på hvornår mon den kreative bombe springer 😊😊😊

Catarina C sagde ...

Tack för rundturen i ditt nya och fina syrum och tips på bra förvaringar! Tänk så mycket fint du kommer att sy där!

Bedstes Patchwork sagde ...

Hvor er dit nye lapperi blevet flot og sikken en orden....hvor længe mon det holder ;0) ;0) ;0)
Hanne

Helle Sejten sagde ...

Et pragtfuldt lapperi du har. Og skønt med så god plads og masser af dejlig opbevaring :-) Tak for rundturen :-)

Helene Juul sagde ...

Wow, det er vel nok blevet godt søde! Glæder mig til at komme på besøg igen. Knus

Anonym sagde ...

Paradis for patchworksyer

Annestof sagde ...

Drømmestudie!

Anonym sagde ...

Hej Maria!
Det er næsten farligt at se på dit fantastiske syrum, - man glemmer nemlig at trække vejret.
Som man kan se, er der materialer til mange, mange flotte tæpper m.m.
Tillykke med din dejlige "hule".
Hilsen
Yvonne

Anne-Marie sagde ...

Hold da op hvor har du fået et flot og fantastisk syrum, Det er virkelig godt arrangeret. Jeg bliver helt misundelig på alle de lækre stoffer og grejer du har.Et vidunderligt sted til dine mange kreative projekter. Held og lykke med det.
Hilsen Anne-Marie

Klaudia sagde ...

Ein wunderbar und praktisch durch gestylter Nähraum...den hätte ich auch gerne;-)!Einfach Klasse!

LG Klaudia

Tine - Design By T sagde ...

Sikken dejlig hule du har fået - jeg kan især godt li´ dine blikspande med farvesorterede rester! Og sikke meget plads du har.. glæder mig til at se hvor meget du så får kreeret i de kommende måneder. Skønt og stort TILLYKKE til dig og din gallionsfigur, der bliver mange dejlige timer derinde for jer begge.

Anonym sagde ...

Glæder mig virkelig til om et par dage at se det live - at sidde i den store stol og lade øjnene vandre.
Flot projekt!
Mor

Anonym sagde ...

tillykke med det der ser dejligt ud Ane

Geta Grama sagde ...

interesting hexy round pillow- love it!