fredag den 9. maj 2014

Bytteservice???

I aften har vi nydt denne testkage, og den er godkendet til konfirmation.  Jeg fået lov til at bestemme over fjernerbetjeningen... så der står Grease på programmet... til stor fortrydelse for nogle familiemedlemer, herunder også manden min (eller det lod han i hvert fald somom). Jeg kan simpelthen ikke lade være med at synge (og sofadanse) med. Ren nostalgi! 
Nå men da Grease Lightning flød ud i stuen overgav manden sig og "skabte sig sammen med mig". Og så sagde Julie:

"Jakob, tror du man kan få byttet sine forældre???"

Maria

3 kommentarer:

Helene Juul sagde ...

Sang eller ej, jeg ville ikke bytte en mor, der både quilter himmelsk og laver skønne kager ;-)

Anonym sagde ...

Glæder mig til kagen - og stakkels børn, som de må "lide".
Deres mormor

Bedstes Patchwork sagde ...

Godt kagen blev godkendt til festdagen.
Det er nok ikke værd at bytte dig væk, der findes vist ikke så mange mødre der syr tæpper til barnets veninder ;0)
Hanne