torsdag den 20. februar 2014

Little Wonders punge

Jeg har endnu engang fået lov til at test-sy et skønt mønster fra Geta Grama. Denne gang var det to små punge/tasker, hvor lynlåsen er monteret nemt - og helt anderledes end vanligt. Getas mønstre er nemme at gå til med mange billeder. Du kan finde, købe og downloade mønsteret lige her.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg syr efter denne metode!
Maria
PS: Har netop lagt sidste hånd på en løber til næste nummer af Kludemagasinet... Jeg fik den idé at se efter hvor mange sting der endte i quiltningen (nej, jeg talte dem ikke, det gjorde symaskinen)... og det er altså bare en løber... lige knap 70.000! Nej, jeg har ikke skrevet et nul for meget. Vildt ik?!


10 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Hvor er de søde, fint med den ekstra udvendige lomme.
God weekend
Hanne

Geta Grama sagde ...

Dear Maria,

I just wanted to write you to say that I have a lot of customers from Denmark! I thought you are guilty for this. Now I know for sure! Glad to see your perfect pouches - beautiful fabrics and isn't great that we find pleasure even in playing with zippers ?

Berit sagde ...

Lækre små punge/tasker, det kunne være et mønster man skulle prøve

Gitte Møldrup sagde ...

Det er nogle fine punge, og hvis der er nye nemme mæåder til lynlås, er det vist noget for mig.
Men at symaskinen kan tælle sting...... Hvad har man lige tænkkt på da den funktion blev lagt ind ????

Marianne sagde ...

wauw de er smukke ... måtte liiige forstørre billedet for at lure lynlåsen ... og sikke smart :)
vildt med en maskine der tæller sting ....

Liv Aagot's Quilt Blog sagde ...

Flotte punger i lekre farger! Jeg har kjøpt mønsteret, og gleder meg til å prøve det :)5

Helene Juul sagde ...

Super fine punge ... og jeg kan også rigtig godt lide stofferne ;-)

Anonym sagde ...

Og det skønneste er jo, når disse punge pludselig bliver overdraget mig som en gave - så nu glæder jeg mig over at gå og se og mærke på dem
Kh Mor

Kari sagde ...

Det er da et helt vildt at du har syet så mange sting i en løber. Hvad så med et sort tæppe. Men sejt nok at maskinen kan tælle dem. Spændende at se løberen i næste blad.

Anne-Marie sagde ...

Super søde punge dem må jeg prøve, har før købt Geta´s mønstre bla. den "dobbelte" toilettaske, Og det vidunderlige er at det er PDF pattern så man kan komme igang med det samme.

Det er altid en fornøjelse at læse din blog.
Kh A-M