fredag den 3. januar 2014

D der mangler...

Det er godt nok ikke meget jeg får blogget i øjeblikket. Det er ikke lysten der mangler, men energien. Eller mere specifikt D-vitamin! Jeg har aldrig før lidt af D-vitamin mangel, men mest af alt, føler jeg mig som et alderdomshjem. Kuren er nem... Unikalk Mega, D-vitamin dråber, fed fisk, æg og sol.... og stor tålmodighed. Det varer nemlig nogle måneder inden effekten rigtigt indfinder sig. Så jeg venter.... og vender forhåbentlig stærkt tilbage inden alt for længe.

Maria


9 kommentarer:

Helene Juul sagde ...

Velkommen i klubben kære "søster". Vi kan jo mimre sammen på plejehjemmet og tålmodigt vente på at D'et indfinder sig ;-)

Berit sagde ...

Nej, nu må I holde op. Gamle koner:-) ned med nogle vitaminer, godt Maria Ses

Kreativt Rod - lige mig sagde ...

Bare få de vitaminers ned det hjælper :-)
Desværre kender jeg alt til det da jeg er en af dem som konstant er i underskud af D- vitamin :-) hi hi men husk at nyde livet :-)

Bedstes Patchwork sagde ...

Ja, så er det med at få slugt nogle piller, så du rigtig kan få noget energi tilbage.
Knus

Kirsten Sønder sagde ...

D-vitaminmangel kan vise sig på mange måder. Du skal nok få energien igen. Som ansat i lægepraksis kan jeg kun sige, at der er mange, rigtig mange der er i underskud uden de ved det.
Kh. Kirsten.
P.S. Husk vedligeholdelsesdosis efter 'kuren' - resten af livet.

Tine - Design By T sagde ...

Så må du ud i den friske luft og få noget af alt det solskin der snart kommer! Forhåbentlig, men ellers er det nok en rigtig god idé med vitaminpiller! Eller en tur til solen i syd...

grymerspalet sagde ...

God bedring - vitaminer og gode ture i godt vejr, så er jeg sikker på, at du bliver "fit for life". Vi kan slet ikke undvære alle dine gode idéer her.
Knus fra Kirsten.

Kari sagde ...

Det hjælper. Taler af erfaring.

Lone's Andet Univers sagde ...

Jeg vil blot sige til dig at kalk og D vitamin må ikke tages sammen men med 4 timers mellemrum da kalken forhindrer d vitamin i at nå ind i cellernes kerne.
Har selv dette probem på ryggen nu for 10 år i træk så vil du have en sikker virkning skiller du de 2 ting af hurtigst muligt
Knus herfra hende der også mangler det og meget andet