mandag den 20. maj 2013

Jeg vandt!


Alle deltagerne i "Quilters Favorites" hos Geta  deltog efterfølgende i lodtrækning af sponsorerede præmier - og jeg vandt gavekort på $ 50 til Fat Quarter Shop. Fantastisk... 

Maria

PS: Nej jeg skal bestemt ikke til at skrive på englesk, men eftersom Quilters Favorites var en international "dette syntes jeg er super godt til patchwork og vil gerne dele med Jer andre", var der ikke rigtig en idé i at skrive på dansk! Prøv at tjekke alle de fine links ud (nederst på siden) - alle har brugt billeder, så hvis det er svært at læse engelsk, er der stadig masser af inspiration at hente!

5 kommentarer:

Kari sagde ...

Du er da godt nok heldig for tiden. Hvad skal du dog bruge gevinsten til ?

Helene Juul sagde ...

Tillykke! Det var da fantastisk. Jeg er helt sikker på at du finder noget rigtig dejligt at bruge gavekortet til.

grymerspalet sagde ...

Til lykke, Maria.
Jeg har i dag været heldig at vinde knit pro strikkepinde hos "Englegarn". Dejligt med overraskelser.
Pinsehilsen fra Kirsten.

evaj sagde ...

Grattis!!!!Bambikram

Annestof sagde ...

Nej hvor dejligt. Tillykke, tillykke
Anne