onsdag den 16. november 2011

Fremgang...

Som det kan ses på listen, har jeg da nogen fremgang med ugens opgaver. Den størete udfordring er ikke at sy, men at skulle beslutte mig for motiver/stoffer. Gad vide hvorfor det kan tage sååå lang tid? Tanker kan jeg jo ikke vise (vær glad for det!!!) , så der er ikke ret meget at vise, for det jeg syr er så hemmeligt, så hemmeligt... Jeg er i år med i SSCS 2011 (Hemmelig Jule Swap), hvor gaverne skal sender afsted lige om lidt og så er der jo også DU 2011 - her en lille bitte bid...


Maria

3 kommentarer:

Lis sagde ...

Godt der findes To-do lister, især når man som du gør den offentlig, så skal det jo gøres.
Det lyder godt nok spændende med en hemmelig jule swap, er det så blomsterne i sekskanter i laver nogen af og sender rundt?

Kh. Lis

Helene Juul sagde ...

Godt der sker fremgang. Ser fint ud med det turkise til DU. Jeg kæmpede lidt med valg af farver og stof denne gang, da mine gennemgående stoffer ikke gik så godt til.

Gitte sagde ...

Det er en fin To-Do-liste du har fået lavet. Måske man skulle efterligne og gøre det selv, for at få noget fra hånden.