torsdag den 31. marts 2011

Quilts til Japan


Som I måske så igår, efterlyser Helene Juul på sig blog Jeres hjælp, så vi sammen kan få produceret og sendt nogle quilts til Japan. Gå i gemmerne og ser hvad du har liggende der kan bruges, så er vi nogen der samler, monterer, quilter... Hvad du helt præcist kan gøre, kan du læse på Helenes blog.

Jeg har naturligvis meldt mig som samle/sy/quiltedame, men vil også gerne bidrage med nogle lapper.
Da jeg hverken har ufærdige toppe eller færdige men umonterede blokke liggende, så jeg har idag (sammen med Julie) stået på hovedet i mine precut balistoffer, for at finde noget der kan bruges til hurtigt at sy en quilt eller to.


Det er blevet til 5 bunker sorteret i farvenuancer. Nu skal jeg så bare hitte på... Måske jeg skal lave en symaraton med mig selv?

Maria

1 kommentar:

Hannekludekone sagde ...

Det lyder rigtig godt, Maria, at der dannes flere grupper rundt omkring til at sy quilts til Japan!
Glæder mig til at se , hvad DU laver!