fredag den 16. oktober 2009

Farver på en regnvejrsdag...

Når det nu ikke er udefra solen vil skinne idag, så er det godt jeg var i Himmelblå i går og købte lidt stof. Egentlig kom jeg for at købe H180 vliseline og det fik jeg da også, men kom så lige i tanke om, at jeg måske skulle se lidt nærmere på de skønne Kaffe Fasset stoffer...


Herfra skinner solen dejlig gul!


Forleden dag kom min "Friendship Bag Swap" fra Malinda. En sød lille taske i ægkanter, om muffin nålepude og en charmpack! Tak for de skønne sager!



Look what I got in the "Frienedship Bag Swap"! A lovely bag made of selvages, a cupcake pincushion and a Mode Charmpack. Thank you so much Melinda!

Maria

2 kommentarer:

Helene Juul sagde ...

Ja, godt at husene er hule! Men, det er nu lidt hyggeligt at sidde inde og kigge ud på ruske-vejret. Kaffe Fasset kan muntre selv den kedeligste dag op.
Flot taske du har fået - og meget passende til dig må man sige.
knus

Lenesquilt sagde ...

Ja en taske af æg(ge)kanter til dig søde, hvad ellers.
Knus