onsdag den 21. januar 2009

Der findes engle!

Uha, hvor er der bare mange dejlige mennesker i denne verden!
I sommer tilmeldte jeg mig en Stitching Angel Swap og syede diverse småting og en skøn taske til Lilly. De blev sendt afsted i 3 pakker der også lige indeholdt lidt stitchery-grej og dansk guf af forskellig art. Og så ventede, ventede og ventede jeg, men ingen pakke kom til mig, fra min hemmelige engel! Øv, men pyt, jeg havde haft det super sjovt med at sy til Lilly! Men jeg var ikke den eneste, der ikke havde fået en pakke... så Helen (der var vært på denne swap) lavede en liste over engle der ingen pakke havde fået og inden længe fik jeg mig en ny engel. Hun er lige nu ved at sy mig en lille overraskelse og jeg glæder mig.


Men allerede i dag har jeg fået en gave fra en helt anden engel! Pia min søde patchwork veninde (der også var med i swappen) kom forbi til en kop cacao og havde denne skønne pose med til mig! Og inden i var der 2 små bøtter, som jeg længe har sukket over... Det er herved påvist, at det faktisk findes engle! Tusind tak søde!

Aftenen har jeg brugt på et broderikursus hos Broderi Moderne. Der skulle broderes en tulipan og jeg ved ikke ligefrem om man kan sige at mit forsøg blev særlig vellykket. Men, jeg har da prøvet og må nok sande at dette lige nu overgår til de evige UFO arealer... ellers skal der ske et mindre mirakel!
Det er nok for langsommeligt og lige den type sting giver et for uordentligt look for mig... så nu vil kaste mig over applikation med knaphulssting!

Maria

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der er også en yndig fri BOM på Willowberry design

Maria Harrits sagde ...

Ja, absolut yndig. Tak for tippet du fremmede.

Anonym sagde ...

Vi skal hjælpe hinanden

Bedstes Patchwork sagde ...

ja, det var en sød tanke af Pia, når du nu ikke havde fået den pakke som du skulle have haft.

Lilly sagde ...

What a lovely bag, and how nice of her to send it to you. So sorry you stitching angel didn't deliver. She wasn't a very good angel!! TTFN.......Lilly